Saturday, March 26, 2011

Bosan

Entry x berfaedah * xnak baca, sudah!

Krn kebosanan yang boleh membawa padah
*erk. serious. i'm losing my mind.

Nak jerit rasanya.
Bosan. sunyi. kosong.

Three main thing that could kill.
pffftt.

i need short sem.
seriously. staying at home. without doing anything.

i feel like.
x productive langsung. hopeless. jobless. mindless.

Seriously,
bergelimpangan dengan buku, itu baru hidup.

Manusia, terkenal dengan kufur nikmat.
Dulu kat UIA, tunggu2 cuti, ni da cuti, tunggu2 nak masuk UIA balik.

KUFUR. Kufur. KUFUR!

Tapi serious, nak pengsan rasa sebab cuti lama sgt.

Otak da berkarat okay!
Semua bnda jadi xkena. hati semakin marah.
Semua nya tunggang langgang.
Hati semakin membenci.


4 comments:

marzita amin said...

jom jom duduk bawah tempurung sebab bosan tahap gaban. haha :p

FatinHusnaKamaruddin said...

HAHAAH

ni bukan tempurung

ni da haish

bawah ape pun xthu nak ckp da

amira syuhada said...

jangan nak bershort sem sangat la kan,akan terjadi lagi segala kufur nanti.
:) alaa pi la jog ke,cari balak ke,masak ke, cuci mata ke,ngorat anuar zain ke *eh jgn.. huu :P

FatinHusnaKamaruddin said...

HAHAHAH

kufur nikmatnye manusia nie kan?

hailaaa

erm, semua tu sy dah buat kecuali cari balak.

HAHHAHAH