Saturday, October 16, 2010

What a blast morning

Ok, mmg tabiat,
after subuh,
[* setelah dikejutkan oleh 2 org makhluk Allah yg sgt baik hati -.- . tiap2 hari.ha ha ha ]
sure tido balik n bangun around 10 or 11
*ok, xyah ckp mmg ank dr ____
erk, cuma pg nie, tersedar sebb ade org anta msg -.-
aku pisat2 pun bangun lah sebb da xdpt tido balik even though extremely mengantuk.
I heard noise outside there
dalam hati, maybe ma,abah,along kot.
Then aku pun bangun dr katil terus keluar g ruang tamu TANPA memandang dahulu siapakh gerangannya di ruang tamu smbil kesat2 mata.
Then suddenly aku rs ade aura pelik.
Buka mata. OH GOSH!
Its kawan mak kot dengan ank2 lelaki dye!
damn it, ok
i was wearing my 'baju tidur' n rmbut gila kusut.
I screamed and run towards my room.
Boom! apekah. asal aku lupa aku ttup pintu bilik td?
damn it! mmg pagi yg gila wonderful habisssss!!
aku denga suare mamat2 tuh ngan family aku pecah n ade yg menahan gelak
obviously, MEMALUKAN!
T_T ( if i could jump over a window, i will do it )
aaaaaaaaaaaaaaaa.
masuk bilik, tgk cermin.
pfffffttttt! cun gila2!
anta msg kat ma,
' perlu keluar salam ke? malu nie '
ma balas, ' budi bahasa perlu dijaga '
hailaaaaaaa. satu hal,
pakai tshirt longsleeve, seluar panjang n tudung.
g dapur n basuh muka.
Hailaaaa.mamat2 tuh wat muka pula kat aku,hampeh lu
da besar panjang perlu ke ikut mak kau pergi rumah org.
opsssss! odw nak balik kg.
pffffffffffffffttttttt.
ok, yg aku tahu ank mak cik tu hensem n saham aku da jatuh menjunam bagai flat 50 tingkat kena gempar bumi -.-
apekah?
yg sorg tuh tua aku 1 tahun n sorg lagi sama umur. erk.
blaja kat mana tah, swasta. ank org kaya. hailaaaaaaaaaaa.

**my most unforgettable morning.
LESSON LEARN : dont wake up too early. its only 8 am!

3 comments:

lady in braces said...

haha , len kali kalau bunyi bising, tarik jer bantal . selimut, comforter, and smbung tdo blik. ok syg??

♫ ♥ farah ada ♫ ♥ said...

HAHAHAHA! siyes lawak~!!!
tengah imagine mcm mane la..
hahahahhahahahahahhahahah
hahahhahahaahaahahahahahha
sambung gelak lagi
hahahahahhahahahahahhahahah
hahahahhahahahahahahhahahah
hahhahahahahahhahahahahhaha
oke dah..

FatinHusnaKamaruddin said...

aaaa
malu ouke
gila malu
aaaaa
malu
mamat hensem tuh
hailaaa