Monday, April 4, 2011

Si demam

Semalam :

Buah hati saya main air dengan sepenuh hati sambil ditemani ;
Daddy. mummy. cik su :D

Hari ini :
Pagi - pagi ,

Ajaib X)
Boleh tangkap gambar puas2 dgn aaron darwish dalam kereta.
Kalau tidak...
Mmg dia lah paling lasak.
Panjat sana sini dalam kereta.

Tengah hari - petang ,

Tidur sambil cool fever melepeeek di dahi.
Ah. demam.
Risaunya cik su.
Hampir juga menitis air mata
Bila tengok buah hati ku ini begini.
Badan panas, tidur tidak lena,
* jaga aaron masa mummy dye keluar skjp.

Petang2.
Badan dah kurang panas.
Boleh naik motor pun dgn atok.
Hihi.


* bila ada ank sendiri, sure bila dia sakit semua kerja tertangguhkan.
Ni baru cik su. apetah lagi bila menjadi ibu.

Mesti mak dulu macam tu kan.
Ah. sentimental pula.
InsyaAllah. pasti ku balas jasamu kelak.
Sabar lah okay :)

4 comments:

istadartiah shamsudin said...

heeeeeee~
cik su yg caring :)
bkl mak contoh ni. hahaha :D

♥NiniHartini♥ said...

siannye...

skrg kan musim org sakit. batuk2 lah. kesan radiasi agaknya? Nauzubillah. kalau boleh pasni elakkan kanak2 terdedah kt panas, main air..bukan ape, musim org sakit ni, so kene lah hati2. moga darwish cepat sembuh.

♫ ♥ farah ada ♫ ♥ said...

penyayang :)

cik ina said...

alolo. caring laa cik su aaron darwish ni. (: