Tuesday, March 15, 2011

A loner


On the way g JJ tadi.
My sister and my mum talked about marriage, bla bla bla.

* no wonder i keep thinking bout it kan -.-

H : Ma, org xnak jadik andartu ma. Ma carikan eh. hihi. Agak2 adik da 23 uh ma, ma cari kan lah. Time uh da matang habis da tu.

M : Hm, jadi andartu, xpela. bukan ape pun xsenang hidup, buat baik ngan anak2 sedara, cukuplah. Kang anak2 sedara buat baik balik.

K : Huh, nasib baik aku dah kawen. Ape plak ma, nnti da tua2, sunyi ma. Xkan xpernah terdetik kat hati nak ade family. bla bla bla.

H : Betul tu, kalau ank buah pun, nnti da tua, for sure dye nak jaga mak dye, adik nie terbiar. sadis.

M : Eh, cari la sendiri, kat tempat sama belajar tuh.

H : *dalam hati . sape je yang aku kenal. Arif? dulu je rapat, skrg, msg pun tak, Hihi -.-


I'm gonna be a loner -.-
Otokae? ~~~





BOF, 10 times cried. Superb gila.
Baru epi.20 kot. Da 10 kali menitis air mata.
5 epi. to go bebeyh :)

Best quote ,

" Eventhough i'm in hurt, i will love him even more "

" When it is love, fight for it until you know, there's no way u gonna win that love. At least, give yourself a try "
Jerit : I've fight for it, and there's no way i'm gonna win that love

" Everything will be okay, when we stand at the same place, and looking at the same point, the differences between us, its invisible "
Jerit : and yet, we are not looking at the same point and didnt stand at the same place.

" When you miss him, tell him, thats the way love should be "
Jerit : i've tried, and its meaningless

Hihi.
Aku kan perempuan,
biasalah emotional habis. * tu yang air mata menitis bagai hujan ribut taufan.
Suka kaitkan cerita dengan hidup.
Cerita, itu lain, pengakhirannya pasti bahagia kan.

Ini bukan fairytale fatinhusna, ini hidup.
Means, anything can happen and we cant predict the ending.
and no matter how much you wish for a very happy ending, Allah's fate, its stronger, and its the best.

Hihi.
Dulu aku harapkan dia akan datang kembali.
Tapi someone suruh aku fikir, dia akan datang balik ke?
Aku sendiri tahu jawapannya,
' dia xkan datang kembali, xakan datang dah '
so, sudahlah, putus asa lah dengan cinta yang pertama ini.
sebab aku sendiri tahu, aku dah fight, aku dah cuba.
tapi...
Xpelah. Lupakan je
;')
Btw. Gu Jun Pyo, sarang hae yo.
Nomo nomo nomo nomo chua e'

Teringin nak ke korea.
Kau bawak aku boleh?

3 comments:

♫ ♥ farah ada ♫ ♥ said...

anda maken chubby kah?
hehehe

adeh. dalam kete pun sempat berbahas sal kawen nih. eheh

hebat betul penangan BOF ni kat awak ye. adoi

the lesson learnt from the drama. harap you take something that can motivate you to be stronger, bukan lagi bertambah sedih. oke.






meh. jum pegi korea. tapi all cost ditanggung sendiri. ekekeke

pemuzik jalanan said...

Oetoriyaaa! :( takpa takpaaa saya adaa meh saya teman meh isk isk *maaflaa teremo pulee..

awak jgnlaa sedih sedih sangat tak semangat laa saya :)
this is life,sabar laa nanti bahagia tu datang jugak InsyaAllah..
*DR LOVE da mai dah teeheee

Anonymous said...

cik husna, sdih je anda kebelakangan ni. be strong ok. nanti ade lagi baik dari dia. sabar aja. dalam jodoh, kte berhak mencari, dan kemudian bertawakal aje lah. doa selalu moga2 dpt yg terbaik :)

p/s utk dr.love: merata2 awk nk tabur khdmat ye cik syud hehe :P