Wednesday, March 30, 2011

Hari ni malas nak post apa2.
Tapi cik ada busyuk2 masyam2 suruh post pasal masak masak ni.
Bukan apa, emosi masih terganggu.
Kerana apa.
Kerana aku rindu -.-
Lame.

Tengoklah gambar nie.

Tulisan bakal doktor.
X. dah sebulan xpegang pen.
Itulah tulisan tercantik.

Dah siap.
Hihi :D
2 lauk sahaja.
Sambal udang dan kicap daging.
Ah. tidak tahu juga aku hendak masak yang rumit.
Tapi jika beri aku resipi.
Beres :D

Tapi kerana kami orang melaka.
Pedas itu keutamaan.
Abah kata, pedas daging kicap ni.
Sedaplah agaknya. HAHA.
Letakkan sahaja cili api.


Ini, buah hatiku.
Yang akan ku jaga selama 2 bulan.
Oh, penatlah mengejar dia ke hulur ke hilir nanti.

dan ini muka comelnya.
cuba kau pinta.
'buat muka comel sikit'

ini hasilnya.
hihi :')


untuk apa aku merindu lagi.
jika dia langsung tidak peduli.
langsung tidak pernah mencari.
walausekalipun.
nah. telah kukatakan emosi tidak se.ta.bil.

3 comments:

♫ ♥ farah ada ♫ ♥ said...

shomelnye eyen !
tak saba nak jumpe die bulan 4 ni. :D

eh. sy pun tak menules langsung.
nk try tules la sikit2.
HAHA.
tengok tulesan jd mcm mane.


yang. hmm sy dah mcm smngat nak jadi RAJIN. hahaha
tapi esok sy nak kemas2 rumah je dlu.
lusa kite masak lauk same eh.
kite usha resipi kt tenet!
weeee~

istadartiah shamsudin said...

HAHA.
mmg comelll!!!
:D

Herlisyatt said...

ada : hahhaa. tgklah ank buah sape kannn. hihihih. cit. tulisan sy da mcm cakar ayam dah -.- aaaa. tension. HAHAH. baiklah org bakal RAJIn

is : erm tgk cik su dye bulehh? HAHAH. baru thu dye dapat gene sape. HAHA