Thursday, November 4, 2010

Sedar

Awak,
Sy sedar sy siapa,
Sy xcantik, mahupun manis. Sy jugak xhebat, mcm awk.
Sy xbaik sgt pun mcm yg awk nak. Sy xpandai kot mcm awk.
Sy xtinggi, sy gemok, sy kdg2 clumsy, sy kdg2 terover react.
Sy xputih, mcm permpuan lain, mcm org lain.
Sy mmg xsoft spoken mcm org yg awk ade disekeliling awk.
Sy mmg xsempurna. Sy bukan nye jenis prmpuan yg diidamkan olh lelaki.
I admit that. Sy mmg xhot pun, mmg xjd tumpuan lelaki pun. Mmg itu sy.
Sy bukan prmpuan yg awk dpt banggakan bila berjalan kat sebelah awk.


Ye, sy mmg semua tu.

Tp, sedar x awk, bukan itu semua yg akn temani awk shingga akhir hayat awk.
Sebb, itu semua akn luput dgn masa. Bila masa semakin bertambah, itu semua akn hilang.

Sy mmg xde pape pun.

Tp, sy ade hati. Hati yg mmpu setia kt awk smpi akhir hayat awk. Sy ade kasih syg, kasih syg yg mmg xkan berubah buat awk. Sy ade pengorbanan, yg mmpu sy jnjikan buat awk. Sy ade cinta, yg xkan luput dgn masa buat awk. Sy juga ada semangat, yg akn sy hulurkan pd awk bila awk rs sgt lemah. Dan, yg pasti, awk ada sy, yg akn berada di setiap saat buat awk. Yg akan stand still di sisi awk, smada waktu awk susah atau senang.

Sy xmmpu nk jnjikan awk ape2 pun. Mmg xmmpu pun.

Tp hnya satu yg mmpu sy tawarkan buat awk, perasaan yg xberbelah bagi selamanya buat awk.
______________________________

U can stand there, n watch me hurt without doing anything.
its not love.

because if u love someone, u cant stand to watch her tears.
but u do.
can stand watching me all by myself.

membuat sy rasa sgt sakit.
sgt sgt sgt sgt pedih.

Jadi, apa yg sy tawarkan dah xbermakna.
Finally i realize, awk xsayang sy.
Kejarlah ape yg awk kejarkan.
Kejarlah.


* off.

pathetic gila -____-




6 comments:

Adika said...

erm....actually atin....
you just perfect in my eyes....
cukup syarat....cukup smenya..xda kurang...mmg xda yg sempurna...tp sbagai manusia....awk da ckup baik...

^_^

FatinHusnaKamaruddin said...

thanks adi :)

Anonymous said...

beb, chillax.
ko ni nape smpai mcm ni? mmg phatetic gila. sabar k.

FatinHusnaKamaruddin said...

erk
sape nie
btw, i am ouke

eida said...

sabar ye sayang, ALLAH dah tentukan yang terbaek utk kite kn? :)

FatinHusnaKamaruddin said...

thanks syg
InsyaAllah
yr terbaik