Sunday, October 10, 2010

Diaries

act da off9 lame.
but then tgh baring2, nmpak diaries,
diary 2009, n diary kat plkn.
Ok, aku mmg gila gatal g bc semua bnda balik..

Hati aku terasa sgt sakit.
Semua kenangan bermain dalam minda.
Dan aku rs sgt sakit. sgt2 sakit
sgtsgtsgt pedih.
terlalu

setiap page ade nm dye. sesetengah bnda yg aku da lupa aku ingat balik
semua. semua bnda aku da ingat. dr awl kenal smpi sekarang.
aku rs sgt sakit. terlalu sakit.

cerita kat maktab, cerita kat plkn, dan cerita sekarang.
semua. pedih.
ye, mmg sgt dalam luka yg dye tinggalkan.
tahniah sbb mmg sgt hebat crnye.
aku terasa org pandang aku n ckp
' tu lah perempuan bodoh yg dipermainkan oleh lelaki itu dgn hebatnya '

first met, first time wish bday, lipat baju ikut ukuran, 20721.04, SPM, puase, raya, bahu, preparation jpa etc.etc....
heartless a**

Ya Allah, redhakanlah hatiku. redhakanlah dgn setulusnya Ya Allah

i love the way u lie, the way u betrayed, the way u left

**i cried worst
12:07 am.

sticky note : jgnlah meminta driku yg legih bila mn cintaku itu pernah dilakukan seperti sampah. jgn lah meminta yg lebih dari seorang kawan.

5 comments:

♫ ♥ farah ada ♫ ♥ said...

gi bace tu kenapa.
adeih.



kuatkan hati.

*asal la lagu kt blog nih sedih sgt. lg sedih kot*

TehLimau said...

jgn menyeksa diri ok fatin.....
jangan seksa diri.....
ingt kat cita....n jnji....
-_-

Zuℓäiķнä Ãïƒαн said...

i noe how da feelings dear ...
huhu.. memang payah...
tabahlah...
redhakan hati :)

deartrana said...

heyyy syg ku. sy tahu mcm mane cb class awk punya buku.
sy tahu buku plkn yg awk slalu bwk g surau.
yg mlm2 awk tuliss.
yg kalau kita bosan2 kt tmpat mkn tu..
haiiiyakkk.
tamau ingat bnda2 sedih oke !
strong my dear :))

✿INA AINAA✿ said...

Calm down dear~
U muz tough in front of dem ok..

I noe ur feeling rite now..
So, lets it go far away from ur life~
Remembr, all de incident, ade hikmah disebalik itu~

Wake from ur dilemma!!! heheheheh