Tuesday, October 5, 2010

a bit mad

Ouke, xtahu knp semalam ngan hari nie mood mcm gunung berapi cari point nak meletus
Haiyakk. perlu ke mcm nie? sakit dada lah tahan marah
Grrrrr...
Stop questioning my action! could u.
U r no one utk persoalkan ape yg aku buat.
aaaaaaaaaa! pastu nak pggil aku
'somebody who would sacrifice for her friends' happiness'
aaaaa. itu sumpah annoying gila.
gila punya annoying. so what.
kalau aku xbuat mcm tuh, dia jugak yg terluka kan?
ok, aku mmg gila dah lain.
Aku sedar, xpayah bgtahu pun xpe.
Aku xsuke org kt aku 'salah' . pffffttt -.-
suka hati aku nak buat apa.
Aku xsuka org arah aku buat pape.
aku tahu apa aku buat.
n jgn bg nasihat kat aku, kalau kau pun 2 kali 5 shj.
Aku benci gila!
phewww.

* baru lepas skype video call ngan tirah n ada :) ok, sy rindu korg ber2.
mangkok, perlu ke ajak aku video call dgn kau kalau aku xnak? aku xpernah video call dgn lelaki selain dye. n aku xnk langgar bnda yg mmg aku stick dr dulu. so beram***.

ada ,
sy agk mengannoyingkan kot lately nie. could u please bear with me. knp dgn sy? knp sy rs asyik nak mrah? knp hati sy rs sakit? knp semua bnda xkena? knp sy mcm nie? please bear with me coz i need u. doa lh hati sy lembut balik semula. doalah everything will back to normal. yg sy rs sekrang, hati sy mcm bergelodak nak marah. ok. sounds gila terrible.

4 comments:

Anonymous said...

husna!
chill ok. ni maybe hormon kau je.
xpun sbb kau rs dunia nie mcm xadil, dat why kau rs nak memberontak.
chill dear. byk2 berdoa kat Allah, tenangkan hati. yg da pergi tu, lepaskan je lah k.

♫ ♥ farah ada ♫ ♥ said...

eh? sy tgk awk oke jek kot. hepi jek bile vid call. call tgh2 mlm buta. marah tp nada mcm biase jek. ehek.

sokkay. as long as that makes u feel better, it's fine with me. :)

insyaALlah. doalah banyak2x kat Dia. minta dilapangkan dada. tenangkan jiwa. jauhi dari kekusutan.

husna chomel :) *tetibe*

FatinHusnaKamaruddin said...

husna chomel tuh wat i senyum lebar :) i likkkkkeeee.
hahahahaah
hampeh
tah tapi sy dpt ase hati mcm membuak2 mau marah :(

FatinHusnaKamaruddin said...

anonymus : i wish i could pfftt