Tuesday, September 7, 2010

Problem(s)

Hey hey hey.
I have 3 problems now!

1) Replacement
Guys, PLEASE stop LOOKING for his replacement.
Hey, this takes time kan? So, xpayahla nak cari pengganti. Sheish mcm aku damn desperate pula. Gile ke ape? He might be this n that, but, for the mean time guys, he is IRREPLACEABLE.
So, stop this stupid 'Looking for Nana's new boyfie thing'. I say i could n can walk alone kan? So, believe in me lah. X susah pun kan? Let me be that independent lady. I noe that korg risau but, a new boyfie?? that wouldnt help a bit pun. Matured lah weyh!


2) Klang
Y suddenly everybody xde masa nak anta sy balik UIA? Knp je kene ikut akk balik Klang dulu baru blh balik UIA? knp? knp? knp? Things x jadi mcm yg dirancangkan. Penat la pujuk ma n abah. Bagilah sy balik sendiri. Bukan susah pun. Da la tu, ikut balik Klang awal 3/4 hari? I'm looking forward nak hindarkan that place n suddenly mcm fate serve infront kene pergi sana?

3) HP broken down
Sony ericcson, suddenly broken down. Blank je skrin. Besok da balik T'ganu. Suddenly mcm2 hal happen. How can i fix it up by myself?

2 comments:

♫ ♥ farah ada ♫ ♥ said...

yang~!!
teman sy. maybe sy kena balek awal.
huhuhuhu.
hp broke down? jum beli hp baru! hahaha

FatinHusnaKamaruddin said...

hahahaha.
ceyh.kena balik awl juga?
bukan mde kt 19 baru marhallah buke ke?
haha
broken down tahap ta igt dunia